Monday 13 June 2011

Friend's wedding

Yooohoooo!!!!!!!!!!
Hahaha..al mklumla cuti skolah br je b'lalu..makanya byk la undangan2 wedding yg diterima..tp xla dpt pegi sumer..maaf ye kwn2, yg maner i xdpt dtg majlis u all tu..tu adalah krn sebab musabab yg xdpt dielakkan..yg i dpt pegi majlis sepupu my fiance kt kk@kuala kangsar n his friend in bertam, penang..tu 1 hari pnye trip..4/6, dr manjung straight to Kuala Kangsar naik bas babe..xpenah2 alam aku mabok naik bas, suddenly aku sgt mabok..ni sume coz of jln yg sgt 'cantekkkk' n bas yg dipandu ngan sgt 'berhemah'..nsb baik xt'keluar isi perut mak jemah!..haha..after majlis kt kk, me n my fiance rushed to bertam..then, patah blk ke kuala..fuh! penat..huhu..tp disebabkan d samping insan tersayang, ku tetap gumbira...actually, aku bkn nk citer psl 2 wedding ni..aku nk story mory wedding kwn skolah bernama Hafizul..aku mmg tabik spring la (coz dia army officer)..haha..aku tabik spring coz i was really impressed with the ambiance of his wedding..xde throne, cuma high table tp backdrop high table tu dia pki panel pelamin..serious aku sgt ske..dgn deco ala2 english garden, using soft color n purple..aarrrrgggggggghhhhhhhhhhh!!!!!! i loikeeee!!!!!! xtergambar coz aku x amek gambar..hahaha..nanti klu dier upload kt fb, aku cilok paste kt cni..huhu..bunga telor n souvenir for guests sgt simple, jimat tp sgt berbaloi n gojes hokehhh!!  kesimpulan yg aku nk simpulkan ini, yg pastinya bkn simpulan bahasa, spt yg tlh pn aku kabor kan kpd mak aku, adik aku, n bbrp kwn ku, if nanti u all dtg majlis i nmpk cm  ala2 majlis hafizul ni jgn terkejut ye coz i dh giler2 berkenan..as for now la kan..xtau la kot2 pas ni aku nmpk yg lebih cantik..hehe..tu je la citernyer..aku nk smbung keje..hehe..daa

with love 
Honeys 

No comments:

Post a Comment

SWEETIES SWEETENED